top of page
חיפוש

3 האתרים השווים ביותר להורדת תמונות בחינם (כאלה שנראות הכי אינסטגרם)

בפוסט הזה אני הולכת לפתור לכן בעיה שאתן או מתמודדות איתה כבר תקופה או שלא ידעתן שיש לכן והיא מציאת תמונות איכותיות וללא עלות למותג שלכן שהן גם אסתטיות וגם מדברות בשפה שלכן.


לא עוד תמונות סטוק חרושות של אנשים מופתעים במשרד, או תמונות ממבט על של שולחנות מלאים ביומנים ורודים ודקרוציה שנעלמה מהעולם ב-2005, באתרים שאספתי לכן למטה תוכלו למצוא תמונות בנות זמננו, שנראות כמו התמונות שאתן שומרת בפינטרסט, רק שהן ללא זכות יוצרים ולהורדה בחינם והשימוש בהן חופשי.





שניה לפני אעשה לכן קצת סדר בכל מה שקשור לזכויות יוצרים.


בשנים האחרונות ועם העליה של אפליקציות כמו פינטרסט (איך חיינו לפני?!) והאינסטגרם, וכניסת טכנולוגיות צילום בהישג יד ( היוש פלאפונים עם 6 מצלמות ) התמונות שאנחנו מצלמים השתנו, הפכו איכותיות יותר, מעוצבות יותר, אסתטיות יותר וגם "אינסטגרמיות" יותר, זאת אומרת שם התופעה הוא על בסיסה.


בגלל הקלות הבלתי נסבלת בא אנחנו נחשפות לתמונות מדהימות באפליקציות השונות, קלה גם היד על ההדק וגולשים מורידים תמונות על ימין ועל שמאל.

הבעיה היחידה היא (וזו בעיה דיי רצינית כן?!) שאת התמונות האלה שלפעמים הם בכלל לא תמונות אלא איורים או גרפיקות שונות, צילם, עיצב או אייר בנאדם אמיתי שזה הקניין הרוחני שלו, ולכן אנחנו יכולות להוריד תמונות עד מחר, להדפיס ולתלות או לעלות לעמוד שלנו באינסטה או לאתר אבל אנחנו חשופות לסכנה אמיתית של תביעה וגם בגדול עושות מעשה לא מאוד מוסרי.




נקודה נוספת היא שכאשר אנחנו מקימות נוכחות ברשת, בין אם לעסק שלנו או לנו, באינסטגרם או באתר אנחנו צריכות לא מעט דימויים שידברו בשפה שלנו ויעבירו את המסרים ואת האסתטיקה שנכונה לנו.

אז נכון שאחד הפתרונות המקצועיים ביותר הוא לצאת ליום צילומי מותג, אבל מדובר בשירות יקר שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה בתחילת הדרך וכאן התמונות החינמיות מהוות פתרון מתאים וטוב.


 

אז לעניינו איך ואיפה אפשר למצוא תמונות "אינסטגרמיות" "פינטרסטיות" להורדה חינם וללא זכויות יוצרים?

ואיפה אפשר למצוא תמונות טובות למי שרוצה להרים הילוך וגם מוכנה לשלם?


האתרים הטובים ביותר להורדת תמונות בחינם


האתר האהוב עלי ביותר באופן אישי.



עמוד הבית נראה כמו פינטרסט בעצמו עם כמות ענקית של תמונות מדהימות ומודרניות, במגוון נושאים,

יש גם מאגר וידאו גאוני שממש שווה לבדוק.

יש בו מעט מאוד תמונות סטוק מעייפות כמו שאנחנו רגילות מאתרי שאטר ודומיהן והרבה

תמונות של צלמים עצמאים בסגנונות שונים.

אין זכויות יוצרים ואפשר להשתמש בתמונות חופשי ( כמובן שעדיין אפשר לתת קרדיט לצלמ.ת אם רוצים)

ועוד טריק נחמד לסיום, אם מצאתן צלמ.ת שממש אהבתן את העבודות בעמוד שלו או שלה אתן יכולות ללחוץ על כפתור follows ולראות אחרי מי הצלמ.ת עוקבים ואולי תמצאו שם עוד צילומים בסגנון שאתן מחפשות.


 



עוד אתר מדויק ומושלם למציאת תמונת ללא זכויות יוצרים כלל, מלא בתמונות אומנותיות ומעוצבות שרחוקות שנות אור מתמונות הסטוק השנואות.

האתר הזה מושלם כי הצוות של האתר בוחר ואוצר בעצמו את כל התמונות ולא מקבל כל תמונה מכל צלם וכאן לגמרי הערך שלו.


 


האתר האחרון ששווה בבדיקה, אומנם קצת חוטא לעיתים בתמונות סטוק מעייפות מפעם וצריך להיות זהירים אבל בסופו של יום יש שם אוסף מכובד של תמונות יפות שיכולות לשמש אותך במותג שלך


 

ויש גם 3 אופציות לאתרים שמספקים תמונות מדהימות שהופכות כל אתר\חשבון למקצועי ברגע והם בעלות למי שרוצה להשתדרג ולהשקיע.

Moyo studio


מדובר סטודיו של בעל ואישה שמצלמים ועורכים תמונות מודרניות שנראות הכי פרופש שאפשר,

הם מוכרים גם תמונות וגם מוקאפים ( מתאים יותר למעצבות, למי שלא מכירה הסבר בקרוב)

המחיר הוא לא מאוד זול אבל האיכות היא גבוהה, לדוגמא לחבילה של 35 תמונות תשלמו 49$ שהם 171 שקל.



 

Hautestock


חברה של נשים שמייצרות לא רק תמונות סטוק מהממות ונשיות אלא גם גרפיקות וכל מני דברים שימושיים נוספים לרשתות החברתיות , יש להן תוכנית חודשית, רבעונית ושנתית ושווה לבדוק אותן



 

Etsy


כן כן, אטסי שאתן מכירות שמוכרת כל מני צמידים עבודת יד ודברים דומים, מוכרת גם נכסים דיגיטלים בינהם תמונות סטוק יפות בסגנונות שונים, דווה להקליד stock photo וכדי לציין שהמחירים דיי נוחים ואפשר למצוא שם הפתעות שוות.



 

לפעמיים גם מדובר בכאב ראש גדול, יש כל כך הרבה היצע ותמונות יפות ברחבי הרשת ולפעמיים גם נדמה שאין בדיוק את מה שאנחנו מחפשות, ואם אני לא רוצה להשקיע בצילומים? ואם אין לי זמן לחפש בין מאות אלפי תמונות? או שאולי אני פשוט לא מצליחה להיסגר על שפה אחת לכל התמונות ולמצוא כמות טובה של תמונות שמתאימות למותג שלי?

אם את מזדהה עם המשפטים האלה, את יותר ממוזמנת לפנות אלי, במייל או לקבוע ישר שיחת ייעוץ, ביחד נוכל לדבר על המותג שלך ולהבין אותו לעומק ואני כבר התאים לך תמונות שילכו בול עם החזון שלך ויגרמו לאתר ולפיד שלך להיראות הכי מקצועי אבל גם אותנטי שאפשר.





2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
MoyoFreePhoto17.jpg

Fomo Alert*

שלא תחיי בתחושה שאת מפספסת...

רק מאמרים מעניינים וחשובים על עסקים, מיתוג, עיצוב והתפתחות אישית.

וגם מתנות והטבות כי מגיע לך!

Join Club Dusha

יש! איזה כיף שנרשמת למגזין, נפגש ממש בקרוב אצלך במייל

a8c468d365ffe14bc9705b44432331b8.jpg

Lets Chat*

רוצה להתייעץ? לשכור את אחד השירותים? יש לך שאלה? הצעה?

צרי איתי קשר במייל 

dushadesign@outlook.co.il

Make it official*

רוצה להזיז את העניינים יותר מהר ולהפוך את זה לרשמי

קבעי שיחת ייעוץ שנערוך בזום או בטלפון

ונתחיל להזיז עניינים...

bottom of page